divendres, 17 de febrer del 2012

Converses amb Antoni Tàpies

Al voltant de les dificultats:

He mirat sempre de treure profit de les dificultats, com a qualitats. En la meva feina em passa sovint que, per exemple, em cal un pinzell molt prim, i en lloc faig servir els dits. A través de les dificultats m’arriba moltes vegades, la idea justa per a l’obra. Així per exemple, si notrobo amb rapidesa el paper que cerco, aleshores, agafo un diari i hi pinto. M’agraden les dificultats; prefereixo, com ja t’he dit, colors que s’assequin de seguida, prefereixo els pinzells dolents als bons i nous de trinca.../...
                                                                                       (Catoir, Barbara.1988 Converses amb Antoni Tàpies)
Les paraules de l'artista ens serveixen en els moments en què vivim?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada