dijous, 2 de febrer del 2012

Conversa agafada al vol al Catalunya Express

Dos xicots joves . Uns vint anys, parlant un català perfecte. Gener de 2008

Jo el català el treuria ( de l'escola i dels llocs oficials, entenc). Amb una llengua en tindríem prou. La llengua és per comunicar-nos i res més. D'aquí a cinquanta anys haurà desaparegut. Fem riure davant d'Espanya defensant la llengua, collonades semblants...Els mossos, bah! tenen cultura i per què serveix que tinguin cultura? A mi m'interessa que la policia em defensi i que agafi els delinqüents...la gent parlava malament de la Guàrdia Civil i ara els troben a faltar ...Una dona mosso d'esquadra? jo dic el que penso, em diuen que no sóc políticament correcte , em diuen que sóc masclista, misògin, però una dona policia...jo estic per la separació del treball. La dona policia, millor a l'administració, són potser més intel.ligents; més intel.ligents sí, no són més potents, són el que diuen en castellà más vivas, són de punyalada. A mi m'agraden les dones exòtiques, les paies rosses amb ulls foscos, però si foto un polvo i res més prefereixo anar de putes, et costa més barat. L'altra, que si missatgets, flors, un sopar et costa més car. I perquè una família pugi bé, els nens necessiten carinyo i la mare és qui els hi ha de donar. La mare, millor a casa...

I en aquest moment vaig arribar a la meva estació i em vaig perdre la resta o... vaig sortir guanyant allunyant-me de tanta perversió? N'hi havia per amargar el dia a qualsevol, però per sort no ho van lograr

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada